بایگانی ریلی بیمارستان به سیستم قفسه بندی ریلی در جهت نگهداری اسناد مهم گفته می شود. بیمارستان نیز دارای اسناد و مدارک مهمی است که باید برای مدت زمان طولانی نگهداری شوند. در ادامه بیشتر درباره کاربرد و مزایای استفاده از بایگانی ریلی بیمارستان نیز صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مختصری درباره قفسه ریلی

بایگانی  ریلی دارای قفسه بندی است و به صورت متحرک با استفاده از ریل ها نیز می توان از آن استفاده کرد. بنابراین بایگانی ریلی را به راحتی می توان مناسب با فضای مورد نظر حرکت داد. یکی از محبوب ترین قفسه های نگهداری اسناد مهم در اداره ها و بیمارستان ها نیز به حساب می آید.

بررسی اجرای سیستم بایگانی ریلی در بیمارستان

حجم داده بسیار زیاد در بیمارستان ها باعث شده تا از سیستم بایگانی ریلی نیز استفاده کنند. در قفسه های ریلی اطلاعات بیماریها  و مدارک پزشکان نیز نگهداری می شوند. جالب است بدانید که استفاده از بایگانی ریلی بیمارستانی به کم شدن نیرو های جمع آوری و نگهداری اسناد نیز کمک بسیاری می کند. یکی از مزایای استفاده از بایگانی ریلی بیمارستانی ایجاد نظم و بهینه سازی فضای نگهداری اسناد است. در ادامه به معرفی دیگرمزایای خرید بایگانی ریلی بیمارستانی خواهیم پرداخت.

بایگانی ریلی

معرفی مزایای قفسه ریلی بیمارستانی

خرید و استفاده از بایگانی ریلی در مکان هایی که اسناد مهم بسیاری مانند بیمارستان دارند بسیار مفید خواهد بود. اگر علاقه مند به آشنایی با مزایای استفاده از قفسه ریلی بیمارستانی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • کاهش هزینه ذخیره سازی اطلاعات

بیشتر اداره ها اطلاعات و اسناد زیادی برای نگهداری دارند. بنابراین حجم بالای اطلاعات باعث می شود تا مکان بزرگ تری نیز برای نگهداری اسناد احتیاج داشته باشید. بنابراین به جای پرداخت هزینه برای بزرگ کردن فضا به راحتی می توانید با خرید قفسه بایگانی ریلی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • صرفه جویی در زمان جمع آوری و نگهداری اسناد

عدم استفاده از بایگانی ریلی برای نگهداری مدارک مهم باعث از بین رفتن زمان بسیار زیادی خواهد شد. بنابراین استفاده از قفسه های بایگانی ریلی نیز باعث صرفه جویی در زمان جمع آوری اطلاعات و نظم دهی به آن ها می کند. البته باید بدانید که زمان پیدا کردن اسناد با استفاده از قفسه های بایگانی نیز بسیار راحت تر است.

  • سالم ماندن اسناد برای مدت زمان طولانی

نگهداری اسناد به روش های قدیمی دارای معایبی مانند از بین رفتن اسناد مشتری نیز می باشد. بنابراین بهترین روش نگهداری اسناد مهم استفاده از قفسه های بایگانی اطلاعات است. چرا که قفسه های بایگانی اطلاعات راه نفوذ کمتری برای ورود گرد و غبار و .. دارد.

بایگانی در بیمارستان

  • ایجاد نظم و رفع انباشتگی

یکی از مزایای خرید بایگانی اداری به حداقل رساندن میزان انباشتگی و شلوغی در محل کار افراد نیز می باشد.

  • عدم دسترسی کاربران دیگر به اسناد مهم

اسناد و مدارک در اداره های مهم بسیار محرمانه هستند. بنابراین نگهداری آن ها باید به صورت محرمانه انجام شود. یکی از بهترین راه های محدود کردن دسترسی کاربر به مدارک مهم خرید و استفاده از بایگانی ریلی نیز می باشد.

  • عدم ورود گرد و غبار و نشستن آن بر روی اسناد

بایگانی ریلی به نوعی طراحی شده است که ورود هیچ گونه گرد و غبار و حشره ای به آن امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین سالم ماندن اسناد مهم با خرید بایگانی ریلی تضمین خواهد شد.