بایگانی ریلی یکی از سیستم های ذخیره سازی و نگهداری شده انواع اقلام پزشکی و دارویی در بیمارستان ها است. این سیستم بایگانی ریلی همانطور که از نامش پیداست قابل حرکت بر روی ریل ها می باشد تا به آسانی بتوانید به همه کابین های این سیستم دسترسی داشته باشید و اقلام پزشکی و دارویی خود را در داخل هر کدام از قفسه ها مشاهده نمایید.

با استفاده از قفسه بایگانی ریلی در بیمارستان ها می توانید در هر زمانی به دارو و تجهیزات پزشکی دسترسی داشته باشید و یکی از روش هایی است که می تواند به بهبود کارایی و کاهش زمان مورد نیاز برای نگهداری و ارائه اقلام پزشکی کمک کند.

از دیگر مزایای بایگانی ریلی در بیمارستان‌ها می‌توان به کاهش احتمال خطا در نگهداری و توزیع اقلام پزشکی و دارویی، بهبود ایمنی بیماران، کاهش هزینه‌های بازداشت سرمایه و بهبود کیفیت خدمات به بیماران اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول منحصر به فرد در بیمارستان با صنعت بایگان همراه باشید.

مزایای بایگانی ریلی در بیمارستان

مزایای بایگانی ریلی در بیمارستان

اجرای بایگانی ریلی در بیمارستان

همانطور که می دانید، با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف پزشکی، حجم داده ها در بیمارستان ها بسیار زیاد شده است. به دلیل تعداد بیماران و افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند، حجم اطلاعات و بایگانی آن ها چالش بزرگی را برای نگهداری داده ها ایجاد می کند. برای مثال، برخی اسناد و مدارک در گذشته به صورت دستی نگهداری شده و نگهداری این حجم اطلاعات بسیار دشوار است.

به همین دلیل، نیاز به مکانی برای بایگانی این داده ها وجود دارد تا بتوان به سادگی به اطلاعات دسترسی داشت و اسناد و مدارک را برای مدت طولانی نگهداری کرد. سیستم بایگانی ریلی این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر آنکه فضای کمتری را اشغال می کند، اسناد و مدارک را به صورت منطقی و سالم برای مدت طولانی نگهداری کند. همچنین استفاده از این سیستم باعث کاهش نیروی انسانی مورد نیاز برای نگهداری اسناد می شود.

بنابراین، تنها محیط های بیمارستانی نیستند که نیاز به این سیستم دارند، بلکه محیط های دیگر نیز باید خود را با این سیستم تطابق دهند تا بتوانند فضای بهینه تری ایجاد کنند.

مزایای بایگانی ریلی در بیمارستان

بایانی ریلی یکی از محصولات قابل استفاده در بیمارستان ها به منظور نگهداری و مونتاژ تجهیزات پزشکی می باشد که مزایای این سیستم عبارتند از:

بهره وری بالا: با استفاده از قفسه بایگانی ریلی می توانید به تجهیزات  پزشکی به آسانی دسترسی داشته باشید که این موضوع بهبود بهره وری کارکنان را فراهم میسازد.

صرفه جویی در فضا: سیستم بایگانی ریلی به عنوان یک سیستم نگهداری، فضایی کوچک را به نسبت سایر روش های نگهداری ارائه می دهد. همین امر سبب صرفه جویی در فضا می شود.

بهبود بهداشت: به جهت بهبود بهداشت در فضاهایی همچون فضای بیمارستان این سیستم به بهبود بهداشت و تمیزی در فضای بیمارستان کمک بسیاری می کند.

قابلیت انعطاف پذیری: بایگانی ریلی با امکاناتی که در آن وجود دارد، انعطاف بسیار بالایی در نگهداری تجهیزات پزشکی را فراهم می کند. به عنوان مثال می توان به تغییراتی که در سیستم نگهداری وجود دارد اشاره نمود که می توانید به آسانی تعداد و حجم قفسه ها را کم یا زیاد کنید.

بهبود ایمنی: با استفاده نمودن از این سیستم می توانید تجهیزات پزشکی را به صورت منظم و نظام مند چک نموده و سبب بهبود ایمنی بیماران میگردد.

کاهش هزینه: با استفاده نمودن از کمد بایگانی ریلی می توانید احتمال ایجاد خرابی یا آسیب به تجهیزات پزشکی را کاهش دهید همین امر سبب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

کلام آخر

مجموعه صنعت بایگان یکی از مجموعه های تولید کننده انواع  محصولات متنوع بایگانی ریلی نظیر بایگانی ریلی مکانیکی، بایگانی ریلی متحرک، بایگانی ریلی برقی الکترونیک، بایگانی ریلی اتوماتیک، بایگانی ریلی انبار و غیره و انواع قفسه های ثابت و متحرک میباشد که توانسته است محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب را در ایران به خریداران خود ارائه دهد. در صورتی که تمایل دارید از این مجموعه محصولات خود را تهیه نمایید میتوانید با شماره هایی که در سایت مشاهده میکنید تماس حاصل نموده و کالای خود را سفارش دهید، همچنین در کارشناسان ما بسته به نیاز و بودجه شما می توانند بهترین مشاوره را ارائه دهند.