بایگانی ریلی در مدارس نقش یک سیستم ذخیره سازی برای نگهداری حجم بالایی از اطلاعات را دارد. این کمد ها در سایز و نوع مختلفی طراحی و تولید می شوند. مشتری ها نسبت به نیاز خود یکی از مدل های غلتکی، ریلی، متحرک را انتخاب کرده و خریداری می کنند. در ادامه بیشتر درباره ویژگی های سیستم های بایگانی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بررسی مزایای خرید بایگانی ریلی

 سیستم بایگانی ریلی در سال ۱۳۵۸ روانه بازار شد. طراحی سیستم بایگانی در نحوه نگهداری اسناد یک تحول اساسی ایجاد کرد. همچنین طراحی سیستم  بایگانی ریلی به بهینه سازی فضای اداره ها کمک بسیاری کرده است.  یکی از مزایای خرید کمد های بایگانی ریلی جلوگیری از ورود و دسترسی حشرات به پرونده ها نیز می باشد.  با استفاده از بایگانی ریلی پرونده ها به شکل منظم تری دسته بندی خواهند شد.

لیستی از مزایای خرید قفسه بایگانی:

  1. کاهش هزینه خرید بایگانی
  2. افزایش میزان فضای ذخیره سازی اسناد
  3. افزایش فضای نگهداری اسناد در اداره ها
  4. جلوگیری از ورود حشرات به قفسه های ریلی
  5. ایجاد محیط امن با دسترسی محدود برای افراد دیگر

بایگانی ریلی در مدارس

 معرفی انواع بایگانی ریلی

بایگانی ریلی دارای انواع مختلفی است که نسبت به نوع اداره و میزان فضا یکی از آن ها مناسب مشتری خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با  انواع نمونه های بایگانی ریلی در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

کمد ریلی مکانیکی (دستی)

بایگانی ریلی مکانیکی، دارای موتور برقی برای جابجایی آن است. در قسمت بیرونی سیستم های ریلی یک دسته دوار نیز وجود دارد که اگر آن را بچرخانید درب قفسه باز خواهد شد. برای باز کردن درب قفسه با استفاده از دسته دوار نیاز است که آن را از چپ به سمت راست بچرخانید.

سیستم قفسه ریلی الکترونیکی

بایگانی ریلی الکترونیکی دارای موتور های کوچک پنهان در قسمت پایه ها است. برای حرکت دادن سیستم بایگانی ریلی الکترونیکی تنها کافی است دکمه حرکت دادن قفسه را لمس کنند.

لیستی از مزایای استفاده از قفسه ریلی الکترونیکی:

  • دارای دکمه های لمسی کنترل سند ها
  • مناسب برای دانشگاه ها و کتابخانه
  • دارای  ویژگی های امنیتی اضافه

بایگانی ریلی در مدارس

سیستم قفسه ریلی دو طبقه

سیستم بایگانی ریلی دو طبقه برای نگهدرای حجم زیادی از اطلاعات مناسب است. جالب است بدانید که 400 درصد بیشتر از سیستم های بایگانی دیگر قابلیت ذخیره اطلاعات را دارد. اگر فضای شما محدود است بهترین گزینه برای نگهداری از اسناد با اشغال شدن فضایی کم تر خرید سیستم بایگانی ریلی دو طبقه نیز می باشد. برای دستیابی به فایل های طبقه دوم نیاز به پله یا آسانسور مخصوص نیز می باشد.

بایگانی ریلی در مدارس

بایگانی ریلی در مدارس نسبت به یک سری عوامل انتخاب و خریداری می شود. برای درک بهتر این مسئله به لیست زیر توجه  کنید.

لیستی از موارد تاثیر گذار در قیمت کمد ریلی در مداس:

  • در نظر گرفتن بودجه مدرسه برای خرید سیستم بایگانی اداری
  • در نظر گرفتن میزان فضای اتاق نگهداری اسناد
  • در نظر گرفتن حجم اسناد مدارس