هزینه نصب بایگانی ریلی در انبارهای صنعتی، میتوان به نوع سازه به همراه پیچیدگی این محصول اشاره نمود. اصولا ظاهر بایگانی ریلی بر اساس نحوه تولید شده آنها با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع فاکتورهای اصلی در هزینه های نصب و راه اندازی قفسه های ریلی بیشتر آشنا کنیم با صنعت بایگان همراه باشید.

هزینه نصب بایگانی ریلی

هزینه نصب بایگانی ریلی

هزینه نصب قفسه در انبارها بر اساس نوع سازه

بسیاری از افراد برای آنکه بخواهند قفسه ی خود را در انبار و یا فروشگاهی نصب کنند، تمایل دارند تا از هزینه نصب قفسه در انبارها بر اساس نوع سازه‌هایشان مطلع شوند. برای آنکه بتوانید هزینه نصب این قفسه ها را تخمین بزنید باید یک سری فاکتورها را مورد بررسی قرار دهید این فاکتورها عبارتند از:

فضایی که قرار است برای نصب قفسه از آن استفاده نمایید بسیار مهم است زیرا هرچقد فضا بزرگتر باشد به طبع باید قفسه های بسیار بیشتری را در آن محیط قرار داد، همین امر سبب میگردد هزینه نصب محصول نیز بالاتر رود.

یکی دیگر از محصولاتی که میتوان در قفسه بندی به آن اشاره نمود،

 نوع این محصولات میباشد، که هر کدام از این محصولات در چه مدلی طراحی شده اند. به عنوان مثال میتوانیم بگوییم که هزینه قفسه هایی که با پیچ و مهره طراحی شده اند بسیار کمتر از هزینه قفسه هایی که با درایوین راک هستند، میباشند.

هزینه نصب قفسه در انبارها

هزینه نصب قفسه در انبارها

هزینه نصب بایگانی ثابت و متحرک در انبار

محصولات بایگانی در انبار را میتوانیم به دو مدل تقسیم بندی نماییم، بایگانی متحرک که میتوانید به راحتی آن را جابه جا نمایید و قفسه های این محصول به وسیله ریل هایی که بر روی زمین تعبیه شده اند حرکت میکنند و میتوانید به آسانی دسترسی سریع تر و ایمن تری به کالاهایی که در داخل این قفسه بایگانی شده اند، دارید. قفسه های بایگانی ریلی، بایگانی ثابت را میتوانید به وسیله پیچ و مهره بر روی زمین محکم فیکس نمایید. این قفسه ها به هیچ عنوان متحرک نیستند و امکان جابه جایی آنها را به وسیله ریل ندارید. زیرا این قفسه ها با پیچ و مهره طراحی شده اند و همانند بایگانی متحرک میتوانید در ابعاد و اندازه های مختلفی، برای محصولات خود سفارش دهید. باید بگوییم که این مدل کمی برای نصب و راه اندازی زمانبر است.

هزینه بایگانی ریلی چند طبقه

هزینه بایگانی ریلی چند طبقه با توجه به تعداد طبقات و ارتفاع آنها مشخص میگردد. برای افزایش بهره وری سعی میگردد تا تمامی قفسه‌های چند طبقه از کف تا سقف اجرا شوند. باید به این مورد اشاره نماییم که بعضی از قفسه ها در تعداد طبقات به هیچ عنوان محدودیتی ندارند و میتوانید تا سقف نیز آنها را قرار دهید، البته این نکته را فراموش نکنید که برای طبقات بالا حتما باید از یک فرد متخصص و دارای مهارت بالا جهت نصب آنها استفاده نمایید.

نتیجه گیری

برای راه اندازی یک انبار صنعتی باید اصول و استانداردهای ایمنی را رعایت نمایید و برای نصب هرکدام از این محصولات، حتما از متخصص و نصاب شرکت مربوطه کمک بگیرید تا کارهای شما با به خوبی و با دقت بسیار انجام شود. مجموعه صنعت بایگان یکی از تولید کننده های انواع محصولات بایگانی ریلی، قفسه ثابت، رک دوار، فایل باکس و ملزومات اداری، قفسه دوار و غیره میباشد که توانسته است محصولات خود را با کیفیت هر چه تمام، در اختیار مشتریان خود قرار دهد و یک کارنامه درخشانی را برای مجموعه خود ایجاد نماید. جهت کسب اطلاعات و خرید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا همکاران ما بهترین مشاوره را در اختیارتان قرار دهند.